En ledsam morgon 😱

Hejsan hejsan 👋
 
Det var lite segt att gĂ„ upp i morse. Patricia var ocksĂ„ lite trött medan Sebastian var pĂ„ toppenhumör ifrĂ„n första stund 💗 TyvĂ€rr vĂ€nde hans humör nĂ€r jag skulle lĂ€mna honom pĂ„ förskolan. Han blev ledsen och ville följa med mig 😱 Usch, det gör verkligen ont i hjĂ€rtat nĂ€r jag fĂ„r lĂ€mna honom sĂ„n.. Jag försökte prata med honom för att fĂ„ honom att lugna sig, men ju lĂ€ngre tid jag stannar kvar desto vĂ€rre blir det. DĂ€rför fick jag lĂ€mna honom till fröken och sedan gĂ„ dĂ€rifrĂ„n för att lĂ€mna Patricia. Hon var först av alla pĂ„ fritids, men det var inga problem att lĂ€mna henne Ă€ndĂ„ 😁
 
 
Jag kĂ€nde en klump i halsen nĂ€r jag gick dĂ€rifrĂ„n. Jag vet att Sebastian snart blir glad igen, men det Ă€r Ă€ndĂ„ sĂ„ himla jobbigt att se honom sĂ„ ledsen 😱 
NĂ€r jag kom fram till jobbet hade jag fĂ„tt ett sms ifrĂ„n hans fröken. Hon talade om att lĂ€get var lugnt. Det kĂ€nns sĂ„ himla skönt att fĂ„ det bekrĂ€ftat 💗 Vi har verkligen haft tur med barnens alla fröknar 😀 Om det nĂ„gon gĂ„ng har uppstod problem har vi löst det utan nĂ„gra större bekymmer. De Ă€r alltid pĂ„ bra humör och pratar alltid en stund med mig nĂ€r jag lĂ€mnar eller hĂ€mtar 😁 
Nu nĂ€r Sebastian snart slutar pĂ„ förskolan tĂ€nkte vi hitta pĂ„ nĂ„got att ge till fröknarna, som ett tack för att de tagit sĂ„ vĂ€l hand om vĂ„ra barn under alla de hĂ€r Ă„ren 💗 Vi har dock inte bestĂ€mt vad det blir Ă€n, men nĂ„got skoj ska vi nog kunna hitta pĂ„ 😁
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: