💗💗💗

God kvĂ€llÂ đŸ€—
 
IgĂ„r förmiddag Ă„kte jag och barnen hem till mamma 💖 Hon Ă€r ledig den hĂ€r veckan sĂ„ hon ville (och vi med sĂ„klart) passa pĂ„ att umgĂ„s litegrann â˜ș Mormor och morfar kom pĂ„ fika sĂ„ vi fick trĂ€ffa dem en stund ocksĂ„ ☕
 
Under eftermiddagen Ă„kte jag ivĂ€g för att jobba nĂ„gra timmar medan barnen busade med mormor 💗 
 
Jag gick upp tidigt imorse för att Äka till jobbet igen. Jag kÀnde mig inte alls pÄ humör under tiden jag var dÀr. Jag Àr förkyld och har ont i kroppen (frÄn rumpan och nerÄt) efter allt byggande plus att det varit vÀldigt mycket med allt de senaste mÄnaderna. Under vÄrbruket Àr jag ju i princip ensamstÄende, vilket varit extra jobbigt iÄr dÄ bÄda barnen Àr inne i en mindre rolig period! Det Àr mycket trots pÄ olika vis, vilket gör mig sÄ trött. Det i sin tur gör att jag inte alltid klarar av att handskas med brÄken pÄ bÀsta sÀtt. Jag blir irriterad och dÄ blir det en ond spiral av allt!
 
Sedan jag slutade jobbet och kom tillbaka till mamma och barnen har vi dock haft det jĂ€ttemysigt 💗 Vi har lekt, myst, hĂ€lsat pĂ„ mormor och morfar dĂ€r barnen roade oss med olika framtrĂ€danden, lyxat till det med god kvĂ€llsmat och avslutningsvis badat (inte jag) 😀
 
Efter att vi Äkt ifrÄn Eva och Roland (mormor och morfar) tog vi en kort promenad/cykeltur innan jag lade mig för att vila en stund dÄ jag inte kÀnde mig alls bra.
NĂ€r det var dags att Ă€ta bestĂ€mde mamma och jag att vi skulle överraska barnen med mat frĂ„n pizzerian 😋 Medan jag och barnen spelade boll Ă„kte mamma ivĂ€g för att hĂ€mta maten (hon sa dock att hon skulle till Eva och Roland en svĂ€ng). De blev jĂ€tteglad nĂ€r de insĂ„g att vi lurat dem 😀
 
NĂ€r maten lĂ„g i magen bestĂ€mde vi oss för att Ă„ka ivĂ€g till sjön för ett kvĂ€llsdopp 🏊 Med tanke pĂ„ att jag inte kĂ€nner mig helt hundra valde jag att avstĂ„ frĂ„n att bada - jag tog massa kort istĂ€llet 😘
 
 
Patricia Ă€lskar att posera framför kameran ❀
 
Medan det lite tid för storasyster att komma i vattnet hoppade Sebastian i direkt â˜ș Han Ă€r en liten fisk, som Ă€lskar att bada 🐠 
PĂ„ sista bilden spĂ€nner han musklerna 😂
 
Vi har haft en underbar eftermiddag/kvĂ€ll ❀ Barnen har varit pĂ„ vĂ€ldigt bra humör, vilket smittade av sig pĂ„ oss andra med 💗 Ojoj, vad vi skrattade Ă„t dem nĂ€r de showade för oss hos mormor och morfar 😂 De har varit sĂ„dĂ€r goa, som jag vet att de Ă€r trots att de inte alltid visar det 😘 Just idag behövde jag detta lite extra mycket för att orka med 💖
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: