Första leveransen..

God natt 🌜
 
Idag fick vi hem soffgruppen, som vi beställt till altanen 👏 Den var lite mindre än vi trodde, men den passade perfekt ändå! 😀 Tyvärr fick jag en mindre rolig överraskning när jag öppnade paketet med bordet i.. Detta är alltså glasskivan. Träligt, men som tur är var det inga problem att få hem en ny! Håller tummarna för att den ser bättre ut. 
 
 
Jag ska visa er bilder, men tänkte vänta tills vi fått alla möbler. 
 
Förutom soffgruppen fick vi även hem solstolen, som var riktigt skön. Det lär bli några timmar i den under sommaren 😉 Stolarna och bordet kommer imorgon. Paketen kördes ut av vanliga brevbäraren, så de fick inte med allt samtidigt..
 
Vi fick besök av Monica under eftermiddagen. Vi passade såklart på att inviga nya möblerna 😉 Det blir riktigt mysigt faktiskt. 
 
Vi avslutade med att åka till molkom för att äta kvällsmat på en av deras pizzerior 😋
Sedan blev det sovdags för barnen. Själv har jag svårt att somna idag igen.. Jag hoppas i alla fall att det inte dröjer alldeles för länge innan jag gör resten av familjen sällskap i snarkningarna 😂 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: