Fotbollstjej och mina goa grabbar 💕

Hej hej 👋
 
Min förkylning är envis så den håller hårt i mig 🤧 Jag har fått hålla mig hemma ifrån jobbet både igår och idag. Träligt, men nödvändigt!
 
Även barnen har hosta, men är annars pigga, som alltid 😘 För Patricias del har det varit fotbollsskola under helgen 😀 Sebastian är tyvärr fortfarande för liten för att få vara med, men från och med nästa år kan han också vara med om han vill (vilket jag inte tvivlar alls på) 😁
 
Såhär såg hon ut igår när hon skulle åka iväg ⚽ 
 
 
Idag såg hon ut såhär:
 
 
Med nya tröjan, flaskan och bollen hon fick igår kunde hon känna sig ännu mer redo ☺️ 
 
Igår gick ju Kent upp för att vila sig en stund. Sebastian smög efter så jag tänkte att det nog inte blev särskilt mycket vila trots allt. Jag blev därmed väldigt förvånad när jag hittade dem sovandes bägge två 😴 Jag tyckte att det såg gulligt ut så jag passade på att ta ett kort 💚
 
 
Nu tittar Kent och barnen på "Dumma mig 3" - själv passar jag på att lägga mig i sängen en stund. Jag hör att det regnar ordentligt ute nu ☔ Det är bra efter den senaste tidens värme! 👌👍 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: