Lego, sommarshow och poolbad 💕

God morgon 🌾
 
DĂ„ var det morgon igen 😉 Det Ă€r bara jag och Patricia, som Ă€r vakna Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Sebastian kommer nog ner nĂ€rsomhelst skulle jag tro ❀ Pappan, som var ute i skogen i natt, sover sĂ€kert ett tag till 😉
 
Patricia köpte lego för sitt presentkort pĂ„ Toys r'us igĂ„r sĂ„ hon har fullt upp med att bygga just nu 😀
 
 
I torsdags hade skolan sommarshow. Patricia var med pĂ„ tre framtrĂ€danden â˜ș Det var tvĂ„ med hela klassen och ett med en av kompisarna, som hon Ă€ven lĂ„nade klĂ€derna av 😀 Det var jĂ€ttekul att se alla, men jag blev extra stolt över min dotter sĂ„klart 💗 Jag tycker barnen Ă€r tuffa, som vĂ„gar sig pĂ„ att sjunga, dansa osv inför massor av folk. 
 
 
IgĂ„r hade barnen kompensations ledigt sĂ„ vi fick en extra ledig dag 💗 Mamma sov över sĂ„ vi "tjejer" Ă„kte till Karlstad för att handla medan "grabbarna" hittade pĂ„ annat. Jag lovade Patricia ett besök pĂ„ Toys r'us ifall hon skötte sig medan vi handlade. Det gjorde hon verkligen - hon gick omkring med en egen liten kundvagn 🛒 Efter att hon valt ut sitt lego Ă„kte vi till ett mysigt stĂ€lle vid sjön för att fika innan vi Ă„kte hemĂ„t 😀
 
Efter en stund Ă„kte mamma vidare hemĂ„t medan vi i familjen slöade ett tag. Sedan Ă„kte vi hem till IngegĂ€rd och Bosse â˜ș Kent och barnen hoppade i poolen medan jag fick nöja mig med att sitta med benen över kanten. Vi fĂ„r Ă„ka tillbaka till veckan sĂ„ jag ocksĂ„ fĂ„r bada för det sĂ„g riktigt skönt ut 😉 
 
Barnen Ă€r sĂ„ tuffa nĂ€r de badar 💗 Sebastian försökte simma under vattnet flera gĂ„nger, vilket blev svĂ„rt dĂ„ han hade simdynor pĂ„ sig. Han nöjde sig med att simma med bara huvudet under vattnet â˜ș Han kan hĂ„lla andan lĂ€nge och blev sĂ„ stolt nĂ€r vi sa Ă„t honom vad duktig han var 💗 Han övade pĂ„ att simma ordentligt sĂ„ snart Ă„ker nog simdynorna av för oj, vad fort barnen lĂ€r sig 😀 Patricia kan simma, men vill Ă€ndĂ„ ha armpuffar för att kĂ€nna sig sĂ€ker, vilket hon sĂ„klart fĂ„r ha. Hon valde dock att ta av dem den sista stunden och gissa om hon blev stolt nĂ€r hon sjĂ€lv insĂ„g att hon faktiskt kan simma 💕
 
Det var kul att sitta dĂ€r pĂ„ poolkanten och titta pĂ„ hur de lekte, simmade osv ❀ Jag blev varm i hjĂ€rtat ❀ 
 
Resten av helgen hĂ€nder det ocksĂ„ en del grejor - jag uppdaterar er om det senare 😀
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: