Många bollar i luften ☺️

God kväll 😴
 
Idag har vi haft fullt upp 😉
 
Jag fick börja dagen med sovmorgon eftersom barnen sov över hos farmor. Kent, som skulle upp för att göra ladugården, valde att sova nere under natten för att jag skulle kunna passa på att få några timmars extra sömn❤️ Jag lyckades sova tills halv nio. Då kom barnen hem medan Kent och Monica åkte iväg för att hämta massa byggmaterial. Under tiden förberedde jag och barnen litegrann inför altanbygget, som vi började med direkt när Kent och Monica kom tillbaka. Då hade även Lars dykt upp så han hjälpte Kent ett tag innan de gav sig iväg för att hjälpa ett gäng karlar, som skulle skjuta lerduvor på en svensexa ☺️
Samtidigt, som de åkte var det dags för mig att skjutsa Patricia på kalas 🎊 Efter att ha lämnat henne tog jag med mig lillebror till Rasta för att köpa glass 😋 Sedan åkte vi hemåt en stund innan det var dags att hämta Patricia igen. Då hade dock Kent hunnit hem så Sebastian fick stanna med honom så jag fick några minuter för mig själv i bilen.
 
När vi kom hem igen var det dags för mig att hjälpa Kent med altanen. Vi höll på länge och har hunnit en bit på vägen 👍 
 
Vi fick besök av Axel, Linnéa och lille Sture under kvällen 😀 Axel hann hjälpa till litegrann med altanen innan vi gick in för att äta lite smörgås följt av godis 🍬 
 
Imorgon fortsätter vi med altanen - det ska bli skönt att få en ordentlig plats att sitta på ☺️
 
Nu får det bli sovdags så jag orkar med morgondagen 😉 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: