Nu har hon slutat ettan 😘

Hej hej 💐
 
Idag var det dags för Patricias skolavslutning 🌾 Efter lite fin sĂ„ng i kyrkan möttes hela klassen utanför dĂ€r vi tackade för den hĂ€r terminen â˜ș Jag har fortfarande svĂ„rt att förstĂ„ att barnen blivit sĂ„ stora! NĂ€sta Ă„r kommer ju Ă€ven lillebror att vara med och sjunga istĂ€llet för att ha myror i brallan pĂ„ en bĂ€nk under tiden 😂 
 
 
 
NĂ€r vi var fĂ€rdiga vid kyrkan tog vi med oss mamma/mormor till Rasta för att fika ☕ Sedan Ă„kte vi hemĂ„t. DĂ€r nĂ„gonstans pĂ„ vĂ€gen vĂ€nde Patricia humör och hon blev arg, som ett bi hĂ€r hemma! I efterhand erkĂ€nner jag att jag sjĂ€lv kunde ha hanterat konflikten bĂ€ttre,men dĂ€r och dĂ„ blev det helt enkelt för mycket sĂ„ nĂ€r hon skrek Ă„t mig skrek jag tillbaka..
 
Mamma/mormor Ă„kte hemĂ„t och Patricia, som fortfarande var arg, fick följa med bort med matlĂ„dan till Kent. NĂ€r vi kom fram hade hon lugnat sig sĂ„ vi bad om ursĂ€kt bĂ„da tvĂ„ 💖 Ibland blir man lite osams och dĂ„ Ă€r det viktigt att man sĂ€ger förlĂ„t efterĂ„t 💞
 
NĂ€r vi kom hem igen började med dagens lunch, som fick bli en form av kycklingwrap 😋 
 
 
Nu tar vi oss en liten vila med lĂ€sning för att fĂ„ orken och dĂ€rmed Ă€ven humöret tillbaka 😘
 
 
 


Kommentarer
Postat av: emma

kul med skolavslutning :)

Svar: Ja, det var roligt â˜ș det Ă€r skoj att fĂ„ se vad barnen övat pĂ„ 😀
Jenny

2018-06-08 @ 17:12:02
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: