Rolig handling och färdigt 👏

God kväll ☺️
 
Den här dagen började med en rejäl sovmorgon för både mig och Sebastian 😉 Jag vaknade strax innan tio! Jag blev förvånad över att jag sovit så länge, men ännu mer förvånad blev jag när jag såg att Sebastian fortfarande låg och snarkade i sin säng 😲
Patricia hade vaknat tidigare så hon satt i fåtöljen och kollade på teven när jag kom ner. Vid klockan 11 kom Sebastian ner 😉 Det var minst sagt skönt att få sova ut ordentligt!
 
Efter våran sena frukost gjorde vi oss iordning för att åka iväg och handla. Barnen fick dra en varsin liten kundvagn 🛒 De tyckte det var kul 😀 
Eftersom de skött sig så bra fick de ta en åktur innan vi gick till cafét ☺️
 
 
Patricia och jag tog en varsin korv medan Sebastian nöjde sig med en gratis glass ifrån barnklubben 🍦 Patricia mumsade i sig korven innan även hon hämtade en glass 😉
 
När vi kom hem plockade jag in alla varor innan jag tog tag i berget med ren tvätt! Kläderna torkar ju så fort i solen så jag har inte orkat hålla tempot med att få in allt på plats. Jag hann precis bli klar innan Kent och Lars kom hem - då var det dags att fortsätta med altanen. Efter en stund dök även Göran upp. Vi fick in ett bra flyt så nu är själva golvet klart 👍 Det blir såklart ett räcke och en trappa också, men sedan är det klart!! 😀
 
Såhär har det sett ut under tiden:
 
Jag väntar litegrann med att visa fler bilder tills det är helt klart 😉
Det blir en stor och fin altan = vi är så nöjda 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: