Städat 😊

God kväll 😁
 
Idag har jag och Sebastian varit lediga. Jag har äntligen orkat ta tag i städningen, vilket känns som en stor lättnad då det sett rent ut sagt förjävligt ut här hemma! Jag förstår inte att vi har lyckats stöka ner så när vi knappt varit hemma 😉 Sebastian har hjälpt mig litegrann. Han hämtade en sopborste, som han sett ute i förrådet, för att sopa upp inredning från kuddar, som Stei haft sönder i hundburen. Vi fyllde 2 1/2 kasse så det var "litegrann" 😉 
 
Jag tror att barnen har varit trötta idag för de bråkade till och från enda från det att Patricia kom hem från skolan tills sovdags 😴  De avslutade dock med att ta ett bad och läsa tillsammans ❤️
 
 


Kommentarer
Postat av: emma

alltid lite roligare att städa när man får hjälp :)

Svar: Visst är det ☺️ 👍
Jenny

2018-06-06 @ 08:55:53
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: