Årets första cykeltur ✅

Hej hej 👋
 
När vi skulle gå iväg med matlådan till pappan under förmiddagen ville Sebastian cykla, vilket han fick eftersom vägen var grusad. Han blev så glad 😊 
 
 
Under eftermiddagen har vi haft besök utav Anna och Tyra, mormor, morfar och mamma 💖 Patricia fick några paket 🎁 Jag gjorde räksmörgåsar, som vi mumsade i oss av till kaffet tillsammans med lite annat gott ☕ Det var inte helt fel 😋 Det blev några smörgås kvar så jag ska ta en till kvällsmat om en stund. 
 
När alla gästerna hade åkt hem spelade jag, Kent och Patricia spel 😀 Det var faktiskt ett roligt spel hon fick. 
 
 Just nu ligger jag i badet och njuter av lugnet 🛁 Det är inte helt fel!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: