Barnen är på lekdejt ☺️

Hej hej 👋
 
Det blev inget jobb för min del i helgen då jag kände mig sämre igen i lördags.. 🤧 🤒 Jag börjar bli sååå trött på detta nu så jag hoppas att jag piggnar till ordentligt snart!
 
Anna ringde förut för att fråga om vi ville följa med till Leos lekland idag. Tyvärr kände jag inte alls för att följa med då jag mår, som jag gör. Dessutom känns det väldigt onödigt att åka till ett sånt ställe med mina baciller. 
Anna, Emilia och Tyra kom hit för att hämta Sebastian och Patricia, som fick följa med dem ändå ☺️ Som tack bjöd jag på lite go fika innan de åkte iväg ☕
 
Nu ska jag passa på att vila mig ordentligt utan att behöva ha det där ständiga dåliga samvetet hängandes över mig! Det blir kanon det 👌
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: