En dag full av kalas 🎊 🎂

Hej hej â˜ș
 
I morse vaknade jag innan klockan 6 och kunde inte somna om - med andra ord Ă€r jag redan jĂ€ttetrött 😮
 
Vi har haft bĂ„de barnkalas med kompisar ifrĂ„n skolan samt slĂ€ktkalas under dagen â˜ș Eftersom Edvin fyllde Ă„r igĂ„r slog vi ihop kalasen för att fira dem samtidigt, vilket blev vĂ€ldigt smidigt 👍 Det betydde ocksĂ„ ett rejĂ€lt fikabord eftersom flera av oss bakat 😂 
 
 
 
Vi började dessutom slĂ€ktkalaset med att Ă€ta tacos sĂ„ nu Ă€r jag sĂ„dĂ€r extremt mĂ€tt đŸ€ąÂ 
 
Vi kom hem för en stund sedan och alla Ă€r trötta 😮 Det blir nog en tidig kvĂ€ll för oss alla 😉 
 
Patricia har fĂ„tt sĂ„ mycket roliga saker â˜ș Jag ska ta kort och visa er nĂ„gon dag 📾 
 
 
Mamma och mormor fyller faktiskt Ă„r idag - grattis till er bĂ„da 💗 Vi fĂ„r ta oss en tur till Nybble för att fira dem nĂ„gon annan dag 🎊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: