En lång men rolig onsdag 😂

God morgon ☺️
 
För och främst - glad påsk på er 🐥
 
Gårdagen var en väldigt lång dag. Det mitt första arbetspass efter att jag varit sjuk. Jag började klockan 06.45 så det blev en tidig morgon för mig och Sebastian 😴 Jag var inte alls sugen på att jobba när jag åkte iväg, men tack vare min goa kollega Jessica fick jag det roligaste arbetspasset på länge 😂 Det är så skönt att jag jobbar med så många glada människor för det underlättar mycket i allt det tunga 💗
 
Under våran rast passade jag och Jessica på att ta en liten promenad. Det var skönt att komma ut i friska luften en liten stund 😀 
 
När jag slutade, klockan 16.30, åkte jag till förskolan för att ha utvecklingssamtal för Sebastian ☺️ Jag fick se lite saker, som de har pysslat med - de gör så mycket fint ☺️ Jag kunde känna mig stolt och nöjd när jag gick därifrån för min kille sköter sig bra 💗 Jag fick höra om flera saker och situationer, som värmde i mamma hjärtat ❤️
 
 
Vi var hemma runt klockan 18.30 så det fick bli en lätt kvällsmat i form av smörgåsar. När jag hade nattat barnen kom Kent och Henrik, som varit ute och snickrat på någon jaktgrej (😂) in för att dricka kaffe och spela tv-spel 🎮 Själv kröp jag ner i ett bad innan jag gick upp för att lägga mig 🛁 😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: