Födelsedagsfirande 🎁☕ 🍦

God morgon ❄️
 
Igår log jag lite extra när jag kom till fritids för att hämta Patricia 💗 På hennes lilla hylla låg det nämligen flera teckningar, som hon hade fått av kompisar och en av fröknarna ☺️ Det kändes kul att även de hade tänkt på att hon fyllde år 🎊 Såklart hade hela klassen sjungit för henne också 🎶
 
 
När vi kom hem dröjde det inte länge innan dagens gäster började komma ☺️ Maja och Tony, Axel och Linnea och Monica kom för att fira tjejen litegrann 🎁 Det blir kalas för henne nästa helg, men självklart ska man firas även på självaste födelsedagen 😉 
Även Magnus kom förbi för att dricka kaffe med oss ☺️ 
 
När alla gästerna hade åkt åkte även Kent och Magnus iväg en sväng. Jag och barnen slängde in två pizzor i ugnen för att få någon mat i magen innan barnen skulle sova 😴 
 
 
 
Efter att ha vinkat av Patricia när hon gick till bussen grejade jag litegrann med disk innan jag och Sebastian invigde storasysters nya spel ☺️
 
 
Lillebror tappade dock tålamodet ganska snart så vi göra ett nytt försök tillsammans med Patricia senare 😉
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: