God mat, frukostmys och fina grejor 💗

Hej hej 👋
 
IgĂ„r eftermiddag följde bĂ€gge barnen med pappan till stan en svĂ€ng. Det skulle handlas lite gott inför helgens mys och lite annat smĂ„tt och gott 😋 De passade Ă€ven pĂ„ att köpa med ett kontantkort till Patricias mobil sĂ„ nu har hon fĂ„tt ordning pĂ„ den â˜ș 
De köpte Ă€ven med goa smörgĂ„sar frĂ„n Subway hem 😋 
 
Medan de var borta passade jag pĂ„ att njuta av lugnet. Jag njöt av ett lĂ„ngt bad och av att slöa i soffan utan att ha tvĂ„ barn klĂ€ttrandes pĂ„ mig 😉
Det blev tvÄ rÀtt jobbiga dagar med VAB dÄ barnen trots hostan inte kunnat vara lugna. NÀr jag sjÀlv dessutom inte mÄtt helt hundra har jag varit extra kÀnslig för allt vÀsen de fört! 
 
Lagom till det att familjen kom hem dök Henrik upp. De vuxna barnen skulle nĂ€mligen spela tv-spel 🎼 😂 Jag satt i soffan en stund, men sedan gick jag upp för att bĂ€dda ner mig i sĂ€ngen för ljudet frĂ„n spelet gav mig huvudvĂ€rk - igen! Patricia, som blir lite avundsjuk pĂ„ att lillebror sover hos mamma ibland, ville sĂ„ gĂ€rna sova hos mig inatt, vilket hon fick 💗 Även Sebastian somnade hos mig, men honom bar Kent över till hans egen sĂ€ng senare för det blev lite trĂ„ngt för mig att sova mellan tvĂ„ varma barn 😉 
 
Idag bjöd vi hem farmorn pĂ„ frukost efter att Kent varit ivĂ€g för att se till att djuren fick mat pĂ„ gĂ„rden. Hon blev kvar nĂ„gon timme för att umgĂ„s lite 💗 Dessutom hade hon med grejor till barnen â˜ș Patricia fick ett par nya sandaler och Sebastian fick klĂ€der efter Elias (Majas pojkvĂ€n Tonys son) â˜ș  För en kille, som Ă€lskar allt vad fordon heter, passade denna tröja perfekt 👌 
 
 
Sandalerna blir nog sköna att leka i till sommaren đŸ€žâ€â™‚ïž
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: