Sjukstuga...

God morgon ❄️
 
Vi klarade oss igenom februari utan sjukdomar, men idag när nya månaden börjar är det kört 😷
 
Barnen hostar och snorar så vi börjar den nya månaden med VAB. De är än så länge inte påverkade av förkylningen, vilket gör att de har svårt att förstå att de faktiskt är sjuka.. 
 
Patricia skulle ha följt med en kompis hem efter fritids idag så hon är arg, som ett bi på mig 🐝 Enligt henne är det tydligen jag, som har beställt förkylningen 🤧🤒😷
 
Jag är inte särskilt pigg själv heller faktiskt.. Jag kände utav det litegrann redan igår då jag inte mådde bra när jag kom hem från jobbet.
 
Till frukosten blir det varm oboy och Alvedon i ett försök att göra oss lite piggare.. Lite glass kanske vi kan leta fram också 🍦 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: