En bra film och mera blommor 💐

Hej hej 👋
 
IgĂ„r var jag sĂ„Ă„Ă„ trött nĂ€r jag och barnen kom hem efter jobbet/förskolan/fritids. Vi var ute en stund innan vi gick in för att jag verkligen behövde fĂ„ sova en stund 😮
NĂ€r jag vaknade kĂ€nde jag mig mycket piggare sĂ„ vi avslutade eftermiddagen/kvĂ€llen med att leka och Ă€ta kvĂ€llsmat utomhus ☀ Barnen hade svĂ„rt att somna, men tillslut sov de bĂ„da tvĂ„ 😮
 
Kent kom hem frĂ„n jobbet lagom till att filmen "Burlesque" började pĂ„ teven sĂ„ vi sĂ„g den tillsammans innan Ă€ven vi skulle sova 💗 
 
Idag har jag och Sebastian varit lediga. Vi har hjĂ€lpts Ă„t att plantera ut blommor, som vi fick av mamma 💐 
 
 
Sebastian var nöjd över att fĂ„ vĂ€lja kruka och plats till sin blomma 🌾 
 
 
De hĂ€r rosorna sitter nu i rabatterna istĂ€llet đŸŒč TyvĂ€rr tappade den nĂ€stan alla blommor  😱 Jag hoppas att det kommer nya.. 
 
 
 
 
Eftersom krukan blev alldeles för stor Ă„t de tvĂ„ smĂ„ vĂ€xterna planterade jag om dem i tvĂ„ andra krukor â˜ș Sedan tog jag den hĂ€r till en av de utomhus istĂ€llet (den som stĂ„r pĂ„ brunnen pĂ„ översta bilden - jag tog dock bilden innan)
 
 
 
Efter maten bad Sebastian om att fĂ„ gĂ„ in och vila en stund, vilket vi sĂ„klart gjorde dĂ„ â˜ș Nu börjar dock energin komma tillbaka bĂ„de hos honom och storasyster, som kom hem frĂ„n skolan för ett tag sedan. Vi ska gĂ„ ut och leka/greja lite igen 😀 Patricia vill nog vara med och plantera rosen, som hon fick av mamma/mormor đŸŒč 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: