En lycklig kille och en duktig tjej 💜

Hejsan hejsan â˜ș
 
Under förmiddagen klĂ€dde barnen pĂ„ sig för att gĂ„ ut och leka â˜ș Patricia kom dock in efter en stund, men lillebror stannade kvar ute Ă€ndĂ„. Han Ă€lskar verkligen att vara utomhus â˜ș Han roar sig med massa olika saker - klĂ€ttrar i trĂ€d, hĂ€lsar pĂ„ hundarna, spelar boll, gĂ„r runt och tittar pĂ„ saker, letar efter smĂ„djur osv âšœ 🌳 
 
NĂ€r det var dags att gĂ„ ivĂ€g med matlĂ„dan till Kent ville Patricia hellre stanna hemma,vilket hon fick â˜ș Jag bad henne att vattna blommorna 🌾 Det hann hon göra redan innan jag och lillebror gick ut 😉
 
Enligt Sebastian Ă€r det onödigt att gĂ„ pĂ„ vĂ€gen nĂ€r det finns diken m m att gĂ„ i 😉
 
Han hittade en snigel, som han ville ta kort pĂ„ 🐌 Det Ă€r roligt att se honom utomhus för han Ă€r fascinerad av allt och glĂ€djen lyser i ögonen 💜 Det Ă€r lycka för honom 😊 
 
 
Medan vi var borta hade Patricia dukat 💗
 
Barnen ville ha schnitzel, vilket jag inte var alls sugen pĂ„ sĂ„ jag passade pĂ„ att Ă€ta rĂ€kor istĂ€llet 🩐 😋
 
 
 
Det var inte alls fel med lite mat i magen. Nu vilar vi oss en stund framför teven â˜ș 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: