Lite äventyr sådär mitt i veckan 💖

God morgon 🌸
 
Vilka härliga dagar vi har haft den här veckan 💕
 
I onsdags slutade jag jobbet klockan 16. Då hämtade jag barnen på förskolan och fritids innan vi åkte tillbaka till Kristinehamn för ett besök på Synoptik. Patricia behövde få sina glasögon justerade, vilket blev fixat fort. Jag hade lovat barnen glass om de skötte sig så vi mumsade i oss en varsin (jo, jag hade visst skött mig jag också 😂) 🍦
 
Sedan åkte vi vidare hem till mamma ☺️ Mormor och morfar kom dit för att äta grillad korv 😋 Vi hann med lite mys i soffan också innan barnen bäddade ner sig inne på mammas rum. Jag och mamma avslutade dagen med att se på "Morden i Sandhamn" ☺️
 
Jag gick upp tidigt på torsdagen för att åka till jobbet medan barnen stannade hos mormor 💕 
 
Under tiden jag jobbade hade de hunnit med en massa skoj ☺️ 
De tog en promenad 👫
 
 
 
Att bygga tält, som barnen sedan fick leka i, hade de tyckt var jättekul 😀
 
 
Jag slutade tidigt så vi hann med lite allt möjligt även efter att jag kommit tillbaka 💕
Vi började med att äta mat innan vi tog en liten biltur 🚘 Vi kollade på strutsar.. 
 
 
Sedan åkte vi vidare för att kolla på en gammal stenbro 🙂
 
 
Efter det åkte vi till sjön för att fika på den medhavda picknicken ☕ 🍩 
Barnen blev sugna på att bada så de tog av sig alla kläder utom trosorna/kalsongerna innan de hoppade i 🏊 De tyckte det var skönt 😊 De var dock inte ensamna utan det var fler där för att bada. 
 
När vi varit hemma hos mamma en stund igen tog vi en promenad till mormor och morfar för att hälsa på samt hämta barnens cyklar 🚴 Sebastians är ju dock alldeles för liten så vi fick oss några goa skratt när han trampade på 😂 
Mormor ville bjuda på kvällsmat så de tände grillen 😋 Vi fick några mysiga timmar där innan vi gick/cyklade tillbaka hem till mamma 💖 
 
 
Även den dagen avslutades i soffan 💕 


Kommentarer
Postat av: Islycka

vad härligt det ser ut att vara :)

Svar: Sv: Ja, det var det verkligen 🙂 Det var såna dagar, som fyller på energiförrådet 💗
Jenny

2018-05-13 @ 12:35:03
URL: http://islycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: