Ros, läxläsning och vattenkrig 🌹📙 💦

God kväll ☀️
 
Idag har det verkligen varit kanonväder ☀️ Barnen har använt shorts tidigare, men för mig var det premiär idag 😉 Jag måste åka till stan någon dag för att försöka få tag på fler par..
 
Patricia ville, precis som jag trodde, plantera ut sin blomma också. Den fick sedan sin plats på bordet. Jag funderar dock på att köpa några fler blommor för att sedan göra ytterligare en rabatt med bland annat hennes ros 🌹 
 
Blomman var ju halvdöd - det märks vem barnen har ärvt sina icke gröna fingrar ifrån 😂
 
 
Det blev även läxläsning utomhus ☀️
 
 
Det är så härligt när man kan spendera nästintill hela dagen i solen 💕
 
 
Barnen avslutade dagens utomhusvistelse med vattenkrig (som även jag blev inblandad i en sväng) 💦 😉 Sedan fick de bada innan de kröp ner i en fåtölj för att varva ner framför teven en stund innan sovdags. Jag passar på att ta ett bad under tiden så jag kan slöa framför teven en stund jag med sen 😉
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: