Ännu en mysig helg 💗

God kväll 😁
 
Oj, det har gått ytterligare en vecka och jag har inte bloggat ett dugg. Ibland finns lusten inte där och jag tvingar inte fram inlägg så då får det helt enkelt bli så. 
 
I fredags var jag med en av tanterna på jobbet till sjukhuset. Medan vi väntade på taxin tillbaka mumsade vi i oss en varsin räksmörgås 😋 
Det var minsann inte heit fel! 
 
 
När vi åkte hem från jobbet/skolan i fredags hade kylan slagit till. Patricia tog en bild på den fina naturen - man kan se vårat hustak ibland träden. 
 
 
I lördags spenderade jag och barnen dagen hos Monica. Vi bakade bland annat massa pepparkakor tillsammans med kusinerna. Sebastian var faktiskt den enda utav barnen, som hade tålamod så medan de andra barnen började greja med annat en efter en höll han mig sällskap hela tiden ☺️ Självklart får man provsmaka när man varit så duktig ☺️ 
 
 
Medan Sebastian sov över precis, som Maja, Tony och Elias samt Axel, Linnea och Sture, fick jag och Patricia skjuts hem under kvällen. Vi hann med att mysa framför teven en stund innan Patricia somnade gott i mitt knä 💗 
 
Idag har vi umgåtts med Katrin, Martin, Sigrid och Stina ☺️ Efter att vi ätit lunch lämnade jag och Katrin gubbarna hemma med barnen för att ta en tur till Filipstad. Vi började med ett besök på dollarstore innan vi tog en sväng inne på pekås. Tyvärr stängde dollarstore tidigare än vi trodde så vi hann inte kolla på allt - jag har dock fått några idéer på julklappar till barnen. Dollarstore öppnade även i Kristinehamn häromdan så jag får ta en tur dit någon dag för att fortsätta handla 😉 
 
När vi kom tillbaka hade Kent varit med Sebastian på gympa och tjejerna var där då så vi tog en fika innan gubbarna åkte för att hämta tjejerna. När de kom tillbaka tackade vi för oss och åkte hemåt. Jag fick lite extra energi så jag har hunnit greja med tvätt och lite städning innan jag landade i soffan för en stund sedan. Jag ska hänga en maskin med tvätt till så fort det är klart sedan får det räcka för idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: