Puzzlet är klart och en arg lillebror har kommit hem 😲

Hej hej 👋
 
Patricia mådde bättre idag så hon fick åka till skolan tillsammans.med lillebror imorse. Jag är ledig så jag har passat på att vila mig ordentligt. Jag har äntligen blivit färdig med ett av de nya puzzlen, som Patricia fick i helgen 😝  Hon började sortera ut kanterna sedan tröttnade hon så jag har tagit över. Jag har suttit en stund varje dag för att få ihop det 😉 
 
 
Barnen kom nyss hem. Jag vet inte vad det är, men de är i princip alltid lite osams när de kommer hem! De hinner knappt innanför dörren innan de börjar tjafsa med varandra. Sebastian blev arg, som ett bi av någon anledning 😲 Jag har försökt prata med honom, men han springer bara iväg och säger att han vill vara ifred så jag låter honom vara en liten stund. 
 
Patricia är lite sliten efter skoldagen så hon myser med mig i soffan 💗 
 
 
Nu ska jag gå och se om jag kan få reda på varför min lille kille är så arg 💗 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: