Det blir en mysig söndag 💜

God morgon 🌸
 
Kent gick nyss iväg till jobbet så jag och barnen myser själva ett tag 💜 Det får bli en varsin dusch om en stund. Runt lunchtid åker vi till Molkom för att umgås med Katrin, Martin, Sigrid och Stina 💗 Det var längesen vi träffade dem nu så det ska bli kul 😀
 
Patricia och Sigrid brukar sms:a eller ringa till varandra med sina mobiler. Det är skoj att de håller kontakten ☺️ De har ju känt varandra sedan de låg i magen 😉 Jag och Kent lärde känna Martin och Katrin när vi var gravida med Patricia och de med Sigrid eftersom vi gick i samma föräldragrupp ☺️ Sedan dess har vi umgåtts och hållit kontakten. Jag kan tycka att det är synd att vi aldrig fick gå någon föräldragrupp när vi skulle ha Sebastian. Jag gick förvisso på babymassage och rytmik även med honom, men där kände de flesta redan varandra så vi hamnade lite utanför gruppen på något sätt.. Vi hade dock mysigt ändå och jag rekommenderar alla med små bebisar att gå på såna saker om man har möjlighet 💗
 
Idag innehåller ett av mina minnen på Facebook den här bilden på Sebastian 💜 Den är ifrån 2014 så där var han inte ens två år och snart fyller han sex 😘 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: