En mysig söndag och förmiddag samt följt av konstigt humör 💖😢

God kväll 🌹
 
Precis, som jag trodde, hade vi en mysig söndag hos familjen Strandberg igår 💜 Det var skönt väder så vi satt ute på altanen en stund - det var skönt. Det gäller att passa på att njuta innan höstrusket kommer 🍃 
 
Idag fick jag besök av en gammal granne, Madeleine, och hennes två åriga son, Milo på förmiddagen. Vilken go kille - full med energi ☺️ Madeleine fick gå igenom lite kläder för att ta med det hon ville ha hem till Milo sedan fikade vi ☕ 
När de hade åkt hemåt tog jag med mig Stei på en promenad 🐶 Sedan har han varit inne med mig/oss. Jag tog med honom ut igen för en stund sedan när jag skulle ge alla hundarna mat.
 
 
Barnen har varit på lite konstigt humör sedan de kom hem från skolan. Ena stunden har de lekt och skrattat och i nästa har de bråkat 😢 Jag skulle ljuga om jag sa att det inte tar på mammas krafter! Efter kvällsmaten fick de faktiskt gå och lägga sig för då hade jag tröttnat! 
 
Jag har kört några övningar med mina hantlar så nu blir det en stund i fåtöljen innan jag också kryper i säng 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: