Ett roligt kalas 🎊

Hej hej 👋
 
Trots att hela familjen Ă€r lediga den hĂ€r helgen fick vi stĂ€lla klockan idag eftersom Patricia skulle pĂ„ kalas 🎊 Vi hann med en gemensam frukost innan vi tjejer Ă„kte hemifrĂ„n. Jag parkerade vid den gamla affĂ€ren i VĂ€se sĂ„ vi fick en liten promenad upp till skogen dĂ€r Vilda Parken ligger. Det var nĂ€mligen dĂ€r kalaset skulle vara. Det var en vĂ€ldigt rolig idĂ© och det visade sig att fler tĂ€nkt samma sak dĂ„ det var tvĂ„ kalas samtidigt â˜ș Medan Patricia och Thea satt pĂ„ sig hjĂ€lm och diverse skydd för att sedan hoppa pĂ„ sina sparkcyklar för att Ă„ka runt pĂ„ banan följde jag med Tove, Frida, Erik och lille nyfödde Tor pĂ„ en promenad â˜ș Det var trevligt med lite sĂ€llskap och jag fick dagens motion pĂ„ köpet 👍
 
NĂ€r vi kom hem höll killarna pĂ„ att stĂ€da sĂ„ vi satte igĂ„ng vi ocksĂ„. Nu Ă€r det betydligt bĂ€ttre ordning, vilket kĂ€nns vĂ€ldigt bra 😁 Jag ska strax hĂ€nga dagens första maskin med tvĂ€tt sedan fĂ„r det bli nĂ„gra till för Kent hittade ett helt lass med arbetsklĂ€der i den gamla bilen. 
Kent Ă„kte hemifrĂ„n för ungefĂ€r en timme sedan och kommer inte hem förrĂ€n imorgon. Han och Henrik ska pĂ„ 30 Ă„rs kalas hos en annan kompis, som bor i Arvika â˜ș
 
Jag och barnen vilar oss en stund sedan fĂ„r vi se vad resten av lördagen bjuder pĂ„ 💖
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: