Jag har äntligen kommit igång 😁👍

Hej hej 👋
 
Nu när jag har mer egentid har jag försökt komma igång att träna litegrann. Jag kan erkänna att det är svårt att hitta orken såhär i början, men det känns bra att ha kommit igång ☺️ Förra veckan blev det några promenader, men det blir för enformigt för mig att göra samma helt tiden. Efter stöd från Kent fick jag äntligen tummen ur och började planera in träningen på schemat. Det känns skönt att ha fått en spark i baken så jag äntligen kommer igång 😉 
 
  
Igår fick Stei följa med ut på en promenad igen. Det regnade till och från hela tiden, men den sista kvarten öppnade det sig himlen så vi hann bli ordentligt blöta innan vi kom hem. Trots det kändes det skönt för vi behöver både två röra på oss 😁 
 
Idag hade jag planerat in hemmaträning så jag körde ett pass med övningar, som jag kan. Jag har ju motionscykeln, hantlar och en gymstick så grejor finns. Jag ska leta fram cd skivan med övningar till gymsticken så jag får ihop ett riktigt pass ☺️ Dessutom tänkte jag ladda ner appar med olika kroppsövningar. Jag har haft det förut och jag tyckte det var skoj ☺️ Jag har även köpt en ny baddräkt, som jag tänkte inviga genom att åka till badhuset för att simma snart 🏊
 
Jag hoppas och tror att variationen kommer att hjälpa mig att inte tröttna 👍
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: