Tröttheten tog ut sin rätt 😴

God kväll 🌹 
 
Igår eftermiddag och kväll var barnen hos Linnea, Axel och Sture ☺️ Det blev sent eftersom jag slutade klockan 20.30 och hade en bit att åka för att hämta dem sen. Jag kan säga som så att jag har märkt den senaste timmen att de redan då började bli trötta 😴  Själv tröttnade jag nyss på deras bråkande så nu ligger de i varsin säng. Förhoppningsvis somnar de så de får ta igen lite sömn ☺️ 
 
Patricia fick en klänning av Linnea, som var från när hon själv var liten ☺️ Den är så fin 💗 Lilldamen passade på att ha den på sig förut när hon och lillebror showade för mig 🎤 🕺 Jag känner på mig att den kommer användas flitigt på alla kommande kalas 🎊 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: