Våran sommar ☀

Hej 👋
 
Nu när hösten närmar sig med stormsteg tycker jag att det vore skoj att sammanfatta sommaren litegrann ☀ 
 
Nicklas och Ulrika bjöd med oss till Kvarnen i Borgvik ☺️ Förutom god mat var det väldigt fint 😀
 
 
Barnen fick en ny kusin - Axel och Linneas lille Sture, som är så go 💚 
 
 
Vi började semestern med Danmarks resan 😀 Här spelar Sebastian äventyrsgolf - han tröttnade fort på att vänta på alla så han gick före och körde sitt eget lilla race 💚 
 
 
Vi var även på zoo i Tyskland 😀 
 
 
Vi avslutade Tysklands resan med att besöka en Dinosaurievärld där vi fick se många konstiga djur 😉
 
 
När Diggiloo gänget kom till Kristinehamn var jag och Patricia där med mamma/mormor 💜 Det var en bra show 😀 De hyllade Avicii, Lill-babs och Jerry Williams, vilket jag tyckte var väldigt fint 💚
 
 
Vi har njutit av den nybyggda altanen 😀
 
 
Barnen fick äntligen börja skolan 🎒 Sebastian har längtat efter att få åka skolbuss enda sedan Patricia började åka för två år sedan så lyckan var total 💖 Han verkar trivas bra trots den stora omställningen det har inneburit att börja förskoleklass 👍💜 
För Patricias del är det andra klass, som gäller och hon tycker fortfarande att det är lika kul 😀 
 
 
Vi har haft massa skoj för oss i sommar, men jag sätter stopp här 😉☺️ Jag kan konstatera att jag tyvärr varit dålig på att ta kort, men vi minns ändå 💜 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: