Våran söndag 💕

God kväll 😀 
 
Även idag ställde jag klockan på morgonen, men vi var redan vakna när den ringde. Patricia fixade frukost i sängen till mig och Sebastian 💕 När vi hade ätit klart gick Sebastian ner för att se till att även Patricia fick något att äta. 
 
Runt tiotiden gick vi ut för att ge hundarna mat och vatten innan vi skulle åka till Filipstad för att hälsa på Anna och Tyra, som flyttade för ett tag sedan. Bilen varnade för låg nivå av kylvätska - något, som gjorde mig lagomt irriterad med tanke på att bilen var på service i måndags! 😡 Kent kommer ringa för att klaga imorgon.. 
Monica hade kylvätska hemma så vi svängde förbi där för att fylla på (det är tur jag har min snälla svärmor i närheten) innan vi åkte vidare till Anna. Det var ett väldigt mysigt ställe hon fått tag på 😀 Jag blev lite avundsjuk på utsikten, som jag tyvärr missade att ta kort på. Man såg sjön, hästar, en fontän osv - jättefint 😍
 
Vi tog med oss Tyra hem för att underlätta för Mats, som hon ska till idag. Hon är dock kvar hos oss så hon fick precis äta nybakat bröd med mig och barnen 😀 
 
 
Kent var hemma när vi kom 💕 Även Magnus och Sara var här - det var längesen jag såg dem så det var skoj att få träffa dem en stund ☺️ Sara har börjat jaga så de åkte iväg till skogen för att titta efter djur. Jag fick ett städryck så jag har grejat litegrann i köket 😀 Det gäller att passa på medan andan faller på så att säga 😉 Sedan bakade jag alltså bröd och nu bara njuter jag en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: