En blandad dag 😊

God kväll 😴
 
Efter att ha gått upp en sväng med barnen imorse bäddade jag ner mig i sängen igen. Jag somnade om gott 😊 När jag vaknade åt jag brunch innan jag gjorde mig iordning för att gå bort till gården för att hämta bilen, som stått inne i garaget för att bli av med lite is/snö, samt tanka. Sedan åkte jag för att umgås med Maja, som var hemma hos Monica, en stund. Vi drack kaffe och åt chokladbollar 😋 Jag fick även gå igenom lite saker för att ev ta med till nya boendet. Jag hittade lite allt möjligt, som jag ville ha 😊 
 
Innan jag åkte hemåt skjutsade jag Maja och hennes vovve Lukas till Monicas jobb. 
 
 
Under eftermiddagen målade Sebastian sin tavla, som han fick i julklapp ☺️ 
 
 
Patricia läste för mig ☺️ 
 
 
Idag låg kontaktet på min lägenhet i brevlådan så det är påskrivet och klart. Det är skönt att veta att jag har fått tag i ett nytt boende och jag flyttar 1 mars ☺️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: