Inställda planer blev till hemmamys 💞

God morgon

Jag blev ofrivilligt hemma från jobbet både torsdag och fredag eftersom jag avslutade min onsdagskväll med att kräkas 🤢 Usch, fy och blä! Det gick över fort så troligtvis hade jag bara ätit något dumt, men man (läs jag) tar alltid det säkra före det osäkra vid såna tillfällen. Tyvärr innebar det att våra planer för fredagen inte blev av 😢 Jag skulle ha hämtat barnen på skolan för att sedan åka hem till Linn, Pontus och Alvin för att mysa och sova över. Det kändes tråkigt och så typiskt, men så blir det ibland.. 

Istället roade vi oss med att spela spel, göra tacos och sedan mysa framför "Coco" 💞


Barnen somnade gott innan filmen hann sluta 😴 De fick ligga kvar bredvid mig ett tag bara för att det var så mysigt 💕 



Innan jag somnade såg jag på en film till - "The proposal". Jag har sett den förut, men den var lika rolig den här gången 😂 Jag avslutade därmed min fredag med att få använda skrattmusklerna ordentligt = perfekt 👌 😉





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: