Jobb, promenad i solsken tillsammans med en kompis och massa mys 💗

Hej hej 😀
 
Tiden gĂ„r fort nĂ€r man har roligt sĂ€gs det och det stĂ€mmer minsann rĂ€tt bra 😉 
 
Veckan började med att jag skjutsade barnen till skolan innan jag Äkte hem för att ta det lugnt innan jobbet. 
Efter jobbet tog jag en dusch innan jag mös med Kaninis 🐰 
 
 
I tisdags jobbade jag nÄgra timmar innan jag skulle pÄ utbildning. NÀr jag var fÀrdigt med den var det nÄgra timmar till pÄ jobbet, som gÀllde.
Efter det Ă„kte jag hem en stund innan jag tog en promenad till busstationen för att möta Mickan 😀 Vi bor vĂ€ldigt nĂ€ra varandra, men eftersom hon skulle komma frĂ„n jobbet tyckte jag att det passade bra att möta upp henne direkt. Det var soligt och fint ocksĂ„ sĂ„ jag invigde solglasögonen 😎
 
 
Det var skönt med en promenad i det fina vĂ€dret ☀ 
 
Mickan följde med hem till mig en stund för att titta pĂ„ lĂ€genheten och tjattra 😉 
Jag avslutade dagen med att möblera om i vardagsrummet. 
 
IgĂ„r var jag ledig sĂ„ jag gick över för att hĂ€lsa pĂ„ Gina och hennes tvĂ„ grabbar, Simon och Alexander, en stund â˜ș Sedan passade jag pĂ„ att handla. Efter att ha packat in varorna hemma tog jag med mig lite grejor innan det fick bli ett besök pĂ„ dollarstore. Jag behövde schampo, tvĂ„l osv och jag tycker det Ă€r roligare (plus att det blir billigare) att handla sĂ„nt dĂ€r 😀 Jag gick runt och kollade ordentligt för att se om jag hittade nĂ„got mer, som jag behöver och hittade dĂ„ en tvĂ€ttkorg sĂ„ den fick ocksĂ„ följa med â˜ș 
 
Efter det Ă„kte jag till huset i VĂ€se. Jag hann vĂ€rma piroger, som jag köpt med mig, innan barnen kom hem med bussen 💗 Det var mysigt att fĂ„ krama om dem 💞 
 
NĂ€r Kent kom frĂ„n jobbet gjorde han sig iordning innan vi Ă„kte hem till Monica. Hon bjöd pĂ„ kaffe och smörgĂ„s innan jag följde med henne ut till förrĂ„den för att kolla om hon hade nĂ„got mera jag behöver. Jag fick bland annat med en skohylla och gardinstĂ€nger sĂ„ idag ska jag se till att fĂ„ det mysigt i mina fönster 😀 
 
Eftersom jag skulle passa pĂ„ att tvĂ€tta och packa med mig grejor valde vi att sova över tills idag. Jag gick upp med barnen i morse. Sedan dess har jag hunnit hĂ€nga tvĂ€tt, sova en stund till, trĂ€nat, Ă€tit frukost och gjort lasagnette 👍 Nu har jag smugit ner i ett bad - det var skönt efter ett svettigt trĂ€ningspass 🛁 
 
Efter att jag hĂ€mtat barnen har vi lite planer, men det berĂ€ttar jag om senare 😀 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: