Våran lördag =)

God kväll,god kväll :)
 
I helgen är jag ledig så jag passar på att umgås lite med familjen <3
Idag har vi varit ute och åkt lite. Vi började med att äta lunch på Burger King innan vi åkte vidare för att köpa lerduvor åt Kent. Eftersom vi inte fick tag i killen,som skulle sälja dem svängde vi förbi mormor och morfar en sväng =) Där hann vi med en fika och lite bus innan vi kunde hämta de där duvorna.
 
På hemvägen stannade vi till på COOP. Jag köpte med en bok av Mari Ljungstedt för nu har jag läst ut den andra. Den var verkligen bra så jag vill gärna läsa fler böcker av henne :)
Jag började läsa en annan bok igår så denna får vänta lite,men jag tror att det kommer vara minst lika bra,som den andra :D
 
Barnen sover och Kent är ute och jagar vildsvin så jag har lite egentid. Medan jag väntade på att Sebastian skulle somna gick jag igenom säcken med för små kläder samt garderoben. Jag sorterade bort litegrand och kunde lägga in några plagg till i garderoben - inte helt fel.
 
Nu ska jag snart gå ner för att hänga tvätt innan jag bäddar ner mig framför en film :)
God natt på er :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: