Efterlysning ;)

Hej hej =)
 
Igår var barnen supernöjda - de fick vara med pappa på jobbet en stund :D
 
Sebastian har fått svinkoppor igen (JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DETTA!!!) så de kan inte vara på dagis. Vi har tur i oturen för jag började kl.16 igår och detsamma idag så då kunde vi lösa det smidigt med barnen. De fick åka traktor m.m :)
 
I morgon däremot börjar jag kl.6.45 och slutar inte förrän halv fem eftersom det är möte. Jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det ännu så om det finns någon frivillig,som kan passa barnen,får du/ni gärna höra av er :D
 
Som vanligt vaknade vi tidigt så trots att klockan inte är särskilt mycket än har vi hunnit med en hel del bl a grejat med tvätt samt duschat.
Sebastian sover igen - han blir trött av att vakna tidigt! Vi "tjejer" vilar oss en stund innan det är dags att fixa lunch och greja lite innan det är dags att sticka iväg :D
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: