Utebus,frisörlek,mys <3

God kväll,god kväll :) 

I helgen har jag jobbat så familjen har fått klara sig utan mig ;D 

Idag jobbade jag en kort dag,som avslutades med några minuters övertid! Efter att ha hämtat mina goa barn åkte vi förbi för att hämta pellets,kaninmat samt lite strö av något slag att ha i kaninburen =) Det  dröjer inte särskilt länge innan kaninen kommer så det är bäst att vara förberedd :D 

När vi kom hem fick det bli lite vila innan vi gick ut. Patricia blev hämtat av Anna eftersom hon skulle med henne,Tyra och Emilia hem till Monica för att bl a grilla :D 
Kent och Magnus har snickrat på kaninburen så nu är den nästan klar. Under tiden tog jag med mig lillebror på två korta svängar med hundarna. Första gången cyklade han,men han körde i diket så jag fick bära cykeln tillbaka eftersom bromsen fastnade! Pappa fixade det när vi kom hem,men han fick ändå gå andra gången. Han höll mig hårt i handen så det var mysigt <3 

När vi gick in fick Sebastian äta smörgås framför teven medan jag tränade. Han var sliten efter den friska luften och somnade gott efter en stund <3 

Efter att ha ätit kvällsmat tillsammans med gubbarna tog jag och den ens gubben (vilken av dem får ni lista ut själva ;D) en dusch innan vi kröp ner i soffan. Nu har Kent gått upp för att sova och Patricia kom precis hem nöjd och glad så vi ska mysa en liten stund innan hon får gå upp och sova <3 
Jag tror inte att det dröjer särskilt länge innan jag också sover ;) 


Gissa vad barnen lekte förut? ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: