En mysig helg med goa människor 💗

God kväll🌛
 
I helgen har jag och familjen spenderat lite tid med min syster,systerson och svåger samt min lillebror 💕 Det var trevligt att få umgås litegrann 😀
 
I lördags hjälpte Patricia Johanna att baka kärleksmums inför kvällen. Vi firade Johanna, som fyllde år på torsdagen. Förutom Joakim kom även Remis lillebror Patrick och deras mamma Berit för att fira 🥂 Berit hade jag inte träffat på väldigt länge (vi pratar om år) så det var trevligt 😀 Vi åt lite norsk julmat - det var gott 😋 
 
 
Vi firade lilljul eftersom vi inte kommer att ses något när det är dags. Barnen fick öppna sina julklappar och Johanna sina födelsedagspresenter tidigare under dagen 😀 Mössorna de har på sig på bilden fick de av morbror Joakim 😀 Även bilen Sebastian håller i fick han, men den syns ju inte - jag tar nya kort någon dag för att visa er allt de fick 💗
 
 
På vägen hem igår stannade vi till hos Maja, hennes pojkvän Tony och hans son i Töcksfors där "grabbarna" bor varannan vecka 😀 Vi tog även ett stopp i Grums för att köpa med mat ifrån Sibylla - perfekt då de har drive in 👌 Vi var med andra ord mätta och belåtna när vi kom hem så det var bara att bädda ner oss i en varsin säng. Sebastian, som somnat i två omgångar i bilen fick ligga i sin säng och kolla på "Frost" eftersom han inte var ett dugg trött. Tydligen somnade både jag och Kent före honom 😂 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: