Ikväll ska jag ha kul 💖

God morgon 💜
 
Idag får det bli lite lugnare tempo här hemma innan jag ska fixa mig iordning för en rolig eftermiddag/kväll med bl a några kollegor 💜 Det är julfest för kommunanställda så jag kommer att springa på gamla kollegor, mamma, Anna och säkert ännu fler, som jag känner ☺️ Det ska bli kul att få äta lite gott, umgås utanför jobbet samt svänga mina lurviga till livemusik 😂 Det är konstigt för jag dansar aldrig annars, men kollegorna får igång mig 💜 Sedan kan det diskuteras om man verkligen kan kalla det för att dansa, men det är en annan femma 😂 
 
Innan dess ska jag mysa och busa med Sebastian, laga mat, kanske tvätta litegrann samt umgås med Patricia när hon kommit hem från skolan 💜 
 
 
Ett av alla collage, som Patricia gjort 💖 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: