Dottern är sjuk och ordning på g 😢😊

Hej hej 👋
 
Patricia mår inte helt bra idag så hon har varit hemma ifrån skolan. Hon har mest tagit det lugnt och verkar inte ha någon direkt ork. Hon har ont i halsen och har blivit hes 😢 Aptiten är det dock inget fel på för hon åt bra både till frukost och lunch 👍
 
 
För Sebastians del gjorde det ingenting att storasyster inte skulle åka med i bussen. Vi gick ut tillsammans för att vänta och han var så glad 😊 Han kom nyss hem och var minst lika glad då 💗 Det är en sån lättnad att det fungerar bra ☺️ Jag tog ett smygfoto på honom när han sprang in 💗
 
 
Jag har grejat med lite allt möjligt under dagen. Jag har, med lite hjälpt från Patricia, gått igenom alla vinterkläder. Vi sorterade bort litegrann, som de inte kan ha längre. Nu har vi koll på vad, som behöver handlas, vilket faktiskt inte var särskilt mycket ☺️ 
Jag har även kört några maskiner med tvätt samt städat ur kylskåpet, som nu är mer än redo att fyllas på 😉 Det får bli ett besök på Maxi imorgon bitti när jag slutat jobbet. 
Vad skönt det känns att ha energi över till att greja här hemma. Det börjar bli bättre ordning 😀
 
Nu har jag bäddat ner mig i soffan för att försöka få lite sömn inför nattens jobbpass. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: