En sista sommarlovsvecka 😀

 Hejsan 👋
 
IgĂ„r var barnen pĂ„ fritids medan jag jobbade, men nu Ă€r de lediga tills pĂ„ onsdag dĂ„ skolan börjar sĂ„ de fĂ„r nĂ€stan en veckas sommarlov till  â˜ș Jag Ă€r ledig idag och imorgon sedan jobbar jag helgen och Ă€ven mĂ„ndag. DĂ„ Ă€r dock fritids stĂ€ngt sĂ„ barnen fĂ„r ledigt Ă€ndĂ„ 😉 Patricia har Ă„terbesök pĂ„ Hagahuset pĂ„ mĂ„ndag. Det Ă€r dags att kolla upp hur det har gĂ„tt med hennes syn sedan hon fick glasögon. Eftersom bĂ„de jag och Kent jobbar blir det mamma/mormor, som följer med henne. Jag fick nĂ€mligen stĂ€lla in förra tiden pĂ„grund av att vi var sjuka, vilket var för flera mĂ„nader sedan. Det tar alltsĂ„ ett tag innan man kan fĂ„ en ny tid dĂ€rför valde vi att göra sĂ„hĂ€r den hĂ€r gĂ„ngen. Jag tror att mamma och Patricia klarar det 😉 
 
 
PĂ„ onsdag Ă€r det alltsĂ„ slut pĂ„ sommarlovet. Patricia börjar tvĂ„an medan Sebastian börjar förskoleklass. Eftersom bĂ„da tvĂ„ vill Ă„ka buss kommer de fĂ„ göra det. Sedan möter jag upp dem utanför skolan â˜ș Jag ska vara med hos Sebastian en stund. Hur lĂ€nge det blir Ă„terstĂ„r att se. Jag kommer sĂ€kert Ă€ven titta in för att se hur det gĂ„r för Patricia 😀
 
 
Jag har fortfarande svĂ„rt att förstĂ„ hur barnen kunnat bli sĂ„ stora, men tiden gĂ„r fort 😉💗


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: