Sakerna har fått sin plats 😊

God kväll 🌼
 
Jag har fått litegrann gjort här hemma idag ☺️ När vi var i Tyskland köpte vi med ramar till barnens skolfoton. Jag var snabb med att fixa iordning dem, men sedan tog det stopp eftersom jag inte visste vart jag ville ha dem. Idag kom jag på en bra lösning 👍 Jag passade även på att sätta upp två tavlor.
 
 
Tavellistorna satt redan där, fast med andra saker på. De fick jag hitta nya platser till och jag blev nöjd med dem med 😊 
 
 
Gamla bilder på pappan i familjen 💗
 
 
Även fotot på mig och Johanna har fått en ny plats ☺️💗
 
 
Vi köpte även två andra lite finare ramar, som jag fixade plast till nästan direkt ☺️ 
 
 
Jag ska försöka få ordning här hemma nu när jag kommer få massa egentid medan barnen är i skolan 😉Jag jobbar ju inte varje dag så det kommer bli stor skillnad på den fronten. Det ska bli skönt att få greja litegrann i lugn och ro ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: