Kompisbus 💖

Hej hej 👋
 
Idag var det tre barn, som kom hem efter skolan dĂ„ Patricias kompis Ella var med â˜ș Tjejerna gjorde iordning olika stationer, som jag och Sebastian fick lösa oss igenom. Det slutade med att jag var grön i ansiktet efter att de Sebastian sminkat mig 😂
 
Grannpojken Felix tittade ocksĂ„ förbi en stund. Han hade tur för barnen skulle precis Ă€ta hemmagjord isglass, som Patricia gjorde igĂ„r. Sedan gick alla fyra ut för att leka en stund medan jag gjorde kvĂ€llsmat. Felix gick hem till sig nĂ€r det var dags för oss andra att Ă€ta. Vi provsmakade Ă€ven marknadsnougat, som jag gjort tidigare. Den blev riktigt god sĂ„ vi fĂ„r se om det finns nĂ„got kvar av den till jul 😂
 
Ella Ă„kte hem för ett tag sedan sĂ„ nu har Patricia och Sebastian gjort sig iordning för natten innan de mös ner sig framför en film pĂ„ Sebastians rum. Kent var sliten idag - han somnade nyss pĂ„ soffan 😮
Jag kĂ€nner mig ocksĂ„ sliten, men jag ska försöka hĂ„lla mig vaken tills barnen lagt sig 😂 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: