Helgsplaner ☺️

God morgon 🌸
 
Den här helgen är jag och barnen lediga. Hela helgen är planerad så vi vet vad vi ska göra ☺️
Tyvärr kör Kent på med vårbruket så honom får vi inte träffa, men förhoppningsvis är de klara snart 💗
 
I natt sov Kent nere för att jag inte skulle vakna av hans väckarklocka idag. En snäll tanke, som inte gjorde någon direkt nytta eftersom familjens minsta person väckte både mig och storasyster tidigt 😉  Jag har därmed hunnit med att starta både disk- och tvättmaskinen redan. Förutom det startar vi dagen lite lugnt framför teven då det kommer vara full rulle resten av helgen.
 
 
Efter frukosten ska vi göra oss iordning för att åka på kalas 🎊 Alvin fyller år på måndag så vi ska fira honom 🎈 
Innan vi åker ska vi packa för en natt hos mamma, som vi åker till efter kalaset. Imorgon ska vi fira mors dag tillsammans med mamma/mormor, mormor/gammelmormor och morfar/gammelmorfar 💖 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: