Träff med prinsen, massa lek och

God kväll 🌸
 
Idag har det varit invigning utav "Vilda parken" här i Väse. Våran prins Carl Philip var där. Patricia gick dit med skolan för att vara med så hon var extra glad över att få åka iväg idag 💗 Hon har längtat efter detta länge nu 💕 Hon har pratat om att få träffa prinsen, att de kommer vara där ifrån olika tidningar osv. Hon var exalterad och ville såklart göra sig lite extra fin 💞
 
 
 Även den här veckan har vi hunnit med massa skoj 😁 I måndags var jag och barnen lediga så vi åkte hem till Tove och Thea för att leka ☺️
 
När jag slutade jobbet i tisdags åkte jag till skolan för att ha utvecklingssamtal med Patricia,vilket gick bra. Efter att ha hämtat lillebror åkte vi hemåt. Vi var sugna på att få besök så Patricia fick hjälpa mig att skicka ett sms till Anna för att se om hon och barnen ville komma. Det ville de så under eftermiddagen och kvällen blev det lek och glass 😋 
 
Igår hälsade vi på farmor Monica under kvällen. Vi fikade allihopa och barnen roade sig i poolen ☕ 🍩 Vi åkte hem lagom till sovdags 😴 Barnen somnade gott medan jag tittade på teven några timmar innan jag bäddade ner mig i sängen för att få en god nattsömn.
 
 
Jag och Sebastian har varit lediga idag så jag passade på att klippa gräset medan han lekte. Han lånade gräsklipparen för att jag skulle ta en bild, men resten fick jag sköta själv - smart kille 😂
 
 
Patricia följde med Ella S hem efter skolan. De hade bl a badat och varit till "Vilda parken" igen för att äta korv, som det bjöds på där under kvällen 😀 Jag och Sebastian hälsade på hos farmor igen. Tyra, Emilia och Anna var också där ☺️ Sebastian och Tyra badade, men vi andra stod över.
 
Barnen sover gott sedan några timmar tillbaka och Kent sitter på något gärde någonstans 💗 Jag ska försöka sova så jag hinner få lite sömn innan det är dags för en ny dag 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: