Adventsmys 🕯️

Hej hej 👋 
 
Eftersom jag varit ledig idag med har jag sett till att bocka av några saker ifrån att göra listan 📃
Jag började dagen med att baka inför jobbets julmarknad/adventsfika, som vi anordnar på söndag. Jag skulle göra havreflarn. Det blev dock inte helt rätt så de blev tjockare än vanligt. Jag tror att de blev bra ändå ☺️
 
Vid elva tiden tog jag en sväng på motionscykeln medan jag kollade på "teen mom OG". Efter det började jag pynta inför advent. Jag hade egentligen tänkt vänta med det eftersom vi ska ha kalas för Sebastian på fredag. Jag jobbar ju hela helgen så det fick bli idag ändå. Jag är väldigt nöjd med resultatet 😊 Tomtarna väntar jag någon vecka till med att plocka fram. Det blir säkert några ändringar för att få plats med dem sen, men just nu ser det ut såhär på nedervåningen!
Jag har tänt några små fyllda adventslyktor. Jag tänkte att de skulle få brinna ner så jag sätta i vanliga ljus i dem sen. 
 
 
Såhär ser det ut i hallen uppe. Jag blev inte helt nöjd, men jag låter det vara tills tomtarna ska fram för då ändrar jag som sagt litegrann ☺️ 
 
 
Jag ska byta krukor, men nu är orken slut så jag får göra dey någon annan dag!
 
 
Barnen har hjälpts åt med Sebastians rum (de skulle ta Patricias någon annan dag) ☺️ 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: