Bortskämd med choklad och favoritlakritsen 😍💖😋

God kväll 
 
Förutom 30 års festen hade vi även besök utav Danilo och Stefan ifrån Tyskland under helgen 😀 De sov inte hos oss, men vi hann träffas en del ändå. Danilo hade köpt med sig lite gott åt mig. De flesta vet vid det här laget att jag älskar choklad 😍 
 
Dessa började Sebastian mumsa i sig av innan jag ens hunnit smaka 😉 De var väldigt goda faktiskt 😋 
 
 
Dessa har jag sparat lite på - kanske provsmakar dem till helgen 😉 
 
 
Jag är nyfiken på att smaka denna så det får nog bli en liten hut någon dag 😂 
 
 
Jag fick godsaker utav sambon också 😋😍 Det var skoj att få bli lite bortskämd mitt i all stress inför festen 💖 Jag kommer att kunna njuta länge utav detta 😋 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: