Ännu en måndag 😀

Hej hej 👋
 
Efter en helg med jobb avslutade jag med att sluta klockan 12 idag, vilket kändes lagomt. 
Både jag och en kollega skulle till Lidl så hon fick åka med mig dit. Sedan handlade vi tillsammans innan hon tog en promenad hem medan jag åkte hemåt 😀 Selvije, som hon heter köpte en varsin chokladkaka till barnen 💗 De fick dela på den ena när de kom hem från skolan. Den andra sparar vi litegrann på - det är ju trots allt måndag 😉
 
 
Barnen hade en show för mig där de sjöng och dansade till musik 🎶 🕺 Det är så skoj att se dem för de tycker att det är så kul 💗 
Patricia började må lite dåligt så hon har hållit sig lugn resten av dagen 😢 Lillebror har gjort henne sällskap framför en film på hans rum. Jag har också kört på i lite halvfart då jag varit trött. Nu har vi precis ätit lite kvällsmat och det börjar närma sig sovdags.
Efter att ha städat åt Sacke och Scott samt gett dem mat och vatten tog jag med mig Stei in. Han fick mat och vatten här inne istället. Eftersom det börjar bli lite småkyligt på kvällarna får Stei börja sova inne igen. Han har nämligen bara ett litet hus att gå in i medan de andra hundarna har fått iordning det ordentligt med en varsin isolerad del av uthuset. Det är skönt för gammelgubben att få vara inne och mysa med oss 💗
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: