Städning och hamburgare 🍔

Hej hej 👋
 
Medan pappan i familjen jobbar har jag och barnen kört ett litet städrace. Jag hjälpte Patricia med hennes rum och Sebastian städade sitt eget så nu är det ordning där igen 😉 Förhoppningsvis ser det ut så i lite mer än två dagar nu 🤞 
Jag ska rensa ut leksaker, men det får jag ta någon dag när barnen är på skolan för annars vill de helt plötsligt leka med allt 😉 Jag började faktiskt i onsdags när Linn och familjen hade åkt hemåt och barnen somnat. 
Som vanligt har det blivit en del tvätt, disk och dammsugning också. 
 
Till lunch värmde jag på hamburgare, som jag gjorde i onsdags. Nu blir det vila framför teven en stund sedan får vi se vad vi hittar på resten av dagen 😀
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: