Tält ✅ Bowling ✅ Bakning ✅

God kväll 🌜
 
Efter att ha klippt gräset en gång till byggde vi upp partytältet idag ☺️ 
 
 
Vi hade Stei lös under tiden för att han skulle kunna få chansen att springa omkring litegrann. Han valde dock ut en skön plats där han spenderade någon timme både ensam och med barnen ❤️
 
 
 
När vi hade ätit lunch och duschat åkte vi till Karlstad. Frida och barnen bjöd med oss på bowling 🎳 Jag är värdelös och när jag dessutom fick tävla mot Frida, som är gammalt proffs, och Kent, som även han visade sig ha en talang för det, hade jag inte en chans 😂 Tur att det är roligt i alla fall 😀 
 
 
 
 
Efteråt fick alla barnen en varsin glass av Frida 🍦 
 
Efter ett snabbstopp vid affären där jag och Patricia gick in för att handla med lite grejor till dagens kvällsmat medan grabbarna stannade kvar i bilen, åkte vi hemåt.
Kent och Sebastian somnade båda två i bilen så jag och Patricia smög ut för att inte väcka dem när vi kom hem. Det hjälpte dock inte för Sebastian vaknade direkt och det dröjde inte särskilt länge innan även Kent kom in. 
 
När vi hade både ätit mat och druckit kaffe med en kompis till Kent, på altanen, åkte Kent och kompis iväg till skogen 🐗 Barnen fick lägga sig tidigt då de inte skött sig helt bra under kvällen. Båda kom smygandes både en, två och tre gånger, men de fick snällt gå tillbaka till sina sängar igen... 
Själv har jag ägnat de senaste timmarna åt att baka en lchfkaka och havreflarn ☺️ Dessutom har jag hunnit med att både plocka ur och i diskmaskinen samt hänga tvätt. Nu har jag placerat mig i sängen för att få lite sömn innan det är dags för ytterligare en dag med förberedelser inför helgens fest 🎊 
 
 
God natt 🌜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: