Ännu en fredagsmorgon :)

God morgon,god morgon :)
 
I natt fick bägge barnen sova i Patricias säng,vilket verkar ha gått bra =D Sebastian sover fortfarande och Patricia smög in till oss någon gång under morgonen för att fortsätta sova där en stund till :) 
 
Damen har vaknat på bra humör så jag håller tummarna för att vi kan få några mysiga timmar tillsammans innan arbetshelgen börjar!
 
 
Ikväll hämtar mormor och morfar barnen på dagis. Sedan får de följa med dem hem till Nybble för att sova över :) De ska vara där och busa medan jag jobbar på lördagen också. 
Jag kommer också att sova där. 
 
På söndag ska faster Maja ta hand om dem medan mamma och pappa jobbar =D 
 
Nu ska jag och lilldamen mysa i soffan innan frukosten <3 Vi får se hur länge lillebror sover,förhoppningsvis vaknar han själv om någon timme. Jag tycker inte om att behöva väcka dem och gör det sällan,men ibland har jag tyvärr inte särskilt mycket att välja på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: