Goa barn och sjukstuga :(

God morgon :)

Jag ligger här i sängen och skrattar åt mina barn <3 

Patricia tycker väldigt mycket om olika rollekar och sånt just nu. Lillebror däremot förstår ju inte alltid vad det är meningen att han ska göra :) 

Patricia försökte nyss förklara för honom hur man leker "Pomperiposa" ( vet inte ens om jag själv vet vad det är ;D). Efter ett x antal försök gav hon upp och sa "Kan du inte den här leken?". "Då får vi väl leka något annat".

Haha :) Det lät så kul när hon gick igenom leken steg för steg och försökte lära honom :D 

Själv spelar jag just nu rollen,som en sjuk prinsessa =) Jag har precis fått lite grötsoppa så snart mår jag säkert bättre ;) 

Tyvärr är det inte bara i leken jag är sjuk :/ Vi tjejer har åkt på magsjukan den här veckan :( Patricia var dålig i måndags och jag kände av det redan då,men blev inte helt sjuk förrän igår. Jag känner mig  dock lite bättre idag så förhoppningsvis är det påväg att gå över! Jag hoppas pojkarna klarar sig :) Kent åker till Tyskland på lördag så han är nervös över att få det,vilket jag förstår! Vi håller alla tummar och tår för att det inte blir något mera den här gången! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: